2015/07/30

15 STRANGE QUESTIONS

Zella Day - High 

Hejka, już prawie koniec pierwszego miesiąca wakacji, ahh ten czas. Mam dla Was TAG:15 dziwnych pytań.
                                  Czy masz jakieś przezwisko, które używa tylko Twoja rodzina?
Wszyscy w rodzinie mówią do mnie "młoda", a babcia "Naśka".

                                                      Czy masz jakieś dziwne nawyki?
Jak mam zły dzień, albo jestem zdenerwowana strasznie bluźnię, niestety.


                                                       Czy masz jakieś dziwne fobie?
Strasznie boję się ciemności, jak idę do piwnicy, albo ulicą w nocy to biegnę, bo wydaję mi się, że ktoś za mną idzie.

                   Jaką piosenkę potajemnie uwielbiasz i śpiewasz, kiedy jesteś sam/sama w domu?
Jak jakaś wpadnie mi w ucho, ale często śpiewam "cups"


Co Cię najbardziej irytuje?
Irytują mnie osoby fałszywe.

Czy masz jakieś nerwowe nawyki?
Głośno się śmieję, bardzo głośno.


 Po której stronie łóżka śpisz?
Mam łóżko jednoosobowe, więc nie wiem.

Jaki był Twój pierwszy pluszak i jak się nazywał?
Nie pamiętam.

 Jaki napój zawsze zamawiasz w starbucks?
Mieszkam w takim rejonie, gdzie nie ma Starbucks.


 Jaką urodową zasadę wyznajesz, ale się do niej nie stosujesz?
Nie wyznaję żadnej zasady.

 W którą stronę odwracasz twarz podczas prysznica?
Haha co to za pytanie ? Kręcę się po całej kabinie.


Masz jakieś dziwne zdolności fizyczne?
Raczej nie.

 Jakie niezdrowe jedzenie uwielbiasz i jesz je pomimo wszystko?
Frytki.


Czy masz swoje ulubione powiedzenie/wyrażenie, które wciąż powtarzasz?
Często mówię: no bywa, życie.


 W czym śpisz?
W koszulce i spodenkach.









Tu mnie znajdziesz

~instagram: f0rder
~snapchat: nastulkablog
~ask: Ndzikon

11 komentarzy:

  1. Hha! Super odpowiedzi i świetne zdjęcia!:)
    Dodaję się do obserwujących! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne odpowiedzi co poniektóre :D
    Też mam głośny śmiech :D
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też bardzo boję sie ciemności ;c

    Zapraszam do mnie,poklikasz w linki u mnie w poście? Serdecznie dziękuję za pomoc.
    http://world-of-sandra-anna.blogspot.co.uk/2015/07/wspopraca-z-romwe.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny Tag ;) Ja się boje pająków boje się że się na mnie czają w ciemności wiec mamy podobnie :/
    Zapraszam na mojego bloga KLIK !

    OdpowiedzUsuń
  5. Na nie moja mama mówi Agata, choć mam na imię Agnieszka :D
    ✿ agnieszkaa-es.blogspot.com ✿

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładna sukienka, tylko lepsza byłaby troszkę krótsza :)

    vanillia96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna stylizacja i świetny tag :))

    http://beolla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Też uwielbiam frytki :D Ciekawe odpowiedzi!

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja bardzo lubię frytki *.*
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna sukienka xx

    http://patrysjahasmikmero.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń