2015/08/13

BACK TO SCHOOL #1


Hejka, chciałabym Wam pokazać co zakupiłam do szkoły w ostatnim czasie, brakuje kilka przyborów, ale te najważniejsze myślę, że są :)



Ten plecak kupiłam do 6 klasy, ale jak widać trzyma się dobrze. Jakoś nie lubię plecaków z wielkim napisem Puma, Nike. Na szczęście znalazłam ten i to z mało widocznym logo.


Piórnik też ma swoje lata, jednak piękny wzór na nim nie pomaga w pozbyciu się go.


Kocham kolorować zeszyty, podkreślać tematy, a długopisy z Lidla na pewno świetnie się sprawdzą. Natomiast do pisania długopisy z Bic'a są idealne.


Zawsze miałam plastikowe przybory geometryczne, ale w tym roku postanowiłam zakupić z innego tworzywa. Mam nadzieję, że będą sprawdzały się bardzo dobrze.



Na plastyce muszę mieć blok A3, blok z Lidla ma ładną okładkę i jest sztywny.


Przybory, które się zmieszczą do piórnika i prawie zawsze są potrzebne.


Ogólnie nie używam teczek, ale urzekł mnie wzór na nich. Nie pytajcie dlaczego mam Violettę :D


Zawsze jak się uczę na sprawdzian to zapisuję najważniejsze pojęcia w notatniku.


Pastele to podstawa na plastyce, a zwykłe kredki na pewno przydadzą się.


Polecam zeszyty z grubą okładką z Lidla, fakt trochę ciężko w plecaku, ale cena zachęcająca.



Macie już przybory do szkoły ?



PS: Jak już pewnie zauważyliście zmieniłam wygląd bloga, nie jest idealny. Grafikiem nie jestem, musiałam się troszkę namęczyć aby coś zmienić.




13 komentarzy:

  1. Śliczny plecak, i świetne przybory:)
    obserwujemy?:)

    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne długopisy. Ja jeszcze potrzebuję kolorowych cienkopisów, bo uwielbiam nimi robić notatki :)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny piórnik :)
    Pozdrawiam!

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja żadnych nie mam i w sumie nie sądzę, by coś poza plecakiem było mi potrzebne. Pracujemy i robimy notatki na laptopach, więc kasy nie muszę wydawać.

    Zapraszam na konkurs!
    ~ https://oczyoutsidera.blogspot.com/ klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę pracy na laptopach, na pewno jest wygodniej :)

      Usuń
  5. Ja już na szczęście nie wracam do szkoły, więc nie muszę się przejmować zakupem tych rzeczy :D
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam posty z serii "Back to school" ;)
    Ja osobiście uwielbiam czerń, więc mój plecak musiał mieć taki właśnie kolor :D Chciałam jakiś stabilny, bo większość moich plecaków "pęka" po 3 miesiącach szkoły.. ;P No więc kupiłam czarny z 4F i mam nadzieję, że się będzie dobrze sprawdzał :D Twój bardzo, bardzo mi się podoba, chociaż nie jestem fanką kolorów :)
    Prześliczny piórnik *-* Też bym się go nie pozbywała :D Ja mam jakiś tam zwyczajny, ale chciałam skórzany, czarny, żeby do plecaka pasował :C Może gdzieś jeszcze znajdę mój "ideał" :D hahaha :)
    Ja również kocham mieć kolorowe, schludne zeszyty, w zeszłym roku trochę to zaniedbałam, w tym nie mogę! :D Mam jakieś zwykłe, żelowe, jak się wyczerpią kupię nowe ^^ Oo, muszę się zaopatrzyć w kilka BIC'owych cudeniek, kocham tą firmę ^^
    Też muszę kupić takie linijki, plastikowe zawsze łamię albo gubię.. :P
    Haha, ten kangur z bloku mnie rozwalił :) Przyrządy do piórnika super ^^
    Teczka z pingwinkiem jest przeurocza *.* O, ja też mam notatnik do zapisywania :D Uwielbiam zapisywać, bo o takich głupotkach jak sprawdziany zawsze zapominam XD
    Śliczny notatniczek :3
    Ja nie wszystkie zeszyty mam tematyczne, bo tak sobie je lubię, ale jak się skończą te, które kupiłam, to zdecyduję się na właśnie te tematyczne ^^
    Mi wygląd się bardzo podoba ^^
    Pozdrawiam, obserwuję [zaobserwujesz też? :)] i zapraszam :)
    wyspa-ksiazek1.blogspot.com
    x

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodka jest ta teczka z pingwinkiem *.*
    U mnie nowy post, zapraszam.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się twój wystrój bloga!!! :)
    majasikoraworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocza jest ta teczka z pingwinkiem :)
    Fajne są takiego typu posty, choć trochę dołujące ;p
    Ja swój plecak z Pumy mam od 1/2 klasy gimnazjum i nadal się trzyma, a idę teraz do 1 technikum :)
    Piórnik jak co roku muszę kupować nowy. bo zawsze jest pobazgrany przeze mnie jak i rówieśników xd

    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny plecak :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. ja w tym roku będę robić bardzo małe szkolne zakupy :D
    blog: optymistka. | konkurs u mnie ♡

    OdpowiedzUsuń
  12. ale tesknie za szkola :( Zawsze kochalam kolorowe dlugopisy. Ej a Violetta jest fajna, mam 20 lat i ogladam to z mlodsza siostra xD Troche mnie wkurzają czasem, ale jest spoko xD
    olabrzeska.pl

    OdpowiedzUsuń