2015/08/20

BACK TO SCHOOL #2


Hejka, dzisiaj chce Wam przedstawić drugą część powrotu do szkoły, w której znajdą się rady jak dobrze się uczyć i co zrobić aby nie mieć zaległości.


Spokój

Najlepiej uczyć się jest w ciszy, gdzie nic Cię nie rozprasza, wtedy szybciej wiedza wejdzie Ci do głowy.

Z dnia na dzień

Nie warto się uczyć na sprawdzian za tydzień. Uważam, że lepiej uczyć się z dnia na dzień, wtedy wszystko pamiętamy. Jeżeli mamy jakiś ważny test to ewentualnie dwa dni przed, wcześniej nie ma sensu.

Notatki

Na klasówki nie ucz się bezpośrednio z podręcznika. Lepiej spisać najważniejsze informacje do notesu.

Jedz

Rano przed szkoła zjedz coś słodkiego to pobudzi Twój umysł.

Zakreślaj

Na pewno w szkole nauczyciele kazali Wam pisać ważne informacje kolorowym długopisem, mieli rację. Dzięki temu łatwiej się uczymy. 

Przerwa

Nie ucz się cały czas, rób sobie przerwy 10 - 15 minutowe.

Praca domowa

Próbuj odrabiać pracę domową sam, korzystaj z podręcznika, zeszytu. Spisywanie z internetu to największa głupota. Jak już naprawdę nie umiesz zrobić zadania zgłoś to nauczycielowi, on na pewno Ci pomoże.



Jeżeli spodobały Wam się te rady to bardzo się cieszę. Może ktoś już ich się trzyma ? Według mnie są one kluczem do sukcesu  :)



11 komentarzy:

  1. Ja właśnie często spisuje zadania z internetu ze strony typu zadane.pl itd i zauważyłam, że wtedy nic nie zapamiętuje, o wiele lepiej jest dość samemu do rozwiązania ;)
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny wygląd bloga ;)
    Obserwuje i liczę na to, że tobie również spodoba się mój i zrobisz to samo :)
    maarzycieelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Przerwa podczas nauki jest ważna :)

    Zapraszam Cię do siebie na konkurs.Do wygrania książka "ABC Mojego Stylu" ! :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajne porady
    zapraszam
    http://haniaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne porady :)
    Notatki najważniejsze ..

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne porady, na pewno się przydadzą!

    Zapraszam do mnie
    another-view-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Powiem szczerze, że kiedy chodziłam do szkoły to uczyłam się dość rzadko. Jestem tz. zdolnym leniem, nie uczyłam się nawet na maturę, haha :D
    Słyszałam, że te przerwy w nauce są bardzo ważne, równie ważne jest też podobno uczenie się przy uchylonym oknie, picie podczas nauki wody mineralnej oraz nauka taka "lżejsza" przez samym snem, podobno mimo że wieczorem nam się wydaje iż nic nie wchodzi do głowy, to rano o dziwo wszystko pamiętamy. Jak był ważniejszy sprawdzian to stosowałam właśnie tą metodę :D
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz piękny design bloga <3
    Dobre rady. Uwielbiam posty z serii "Back to school". Ja zawsze podczas nauki spisuję info na małych karteczkach i z ich się uczę. :3

    Pozdrawiam!
    ♥ kochacznaczyblogowac.blogspot.com - Klik! Wróciłam do blogowania :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Rady bardzo przydatne ;) Oby w tym roku łatwiej przyszła mi systematyczność w nauce xD
    dreams-lunatyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. dziekuje za skomentowanie mojego bloga, twój blog jest świetny,

    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń